Prosimy o zwrócenie uwagi na stan przesyłki przy odbiorze i w przypadku wątpliwości o otwarcie jej w obecności kuriera. Jeśli wykryte zostaną uszkodzenia, prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera.
W przypadku wystąpienia wad produktu lub niezadowolenia wynikającego z innego powodu prosimy o kontakt pod adresem info@pixme.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 509 080 328. Zależy nam na zadowoleniu klientów, więc na pewno znajdziemy rozwiązanie.
Podczas kontaktu mailowego prosimy o opisanie wady lub powodu niezadowolenia oraz podanie numeru zamówienia. Zaleca się również określenie oczekiwań wynikających z zaistniałej sytuacji.
Ustosunkujemy się do zgłoszenia niezwłocznie, najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego.
Zwroty lub odstąpienie od umowy
Oferowane produkty są spersonalizowane w związku z czym nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Jednak zależy nam na zadowoleniu każdego klienta w związku z czym prosimy o niezwłoczny kontakt. Jeśli nie rozpoczęliśmy jeszcze realizacji Twojego zamówienia, anulujemy je i zwrócimy pieniądze. Jeśli rozpoczęliśmy – również postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Strona wykorzystuje pliki cookies do działania. Możesz zaakceptować wszystko klikając "Akceptuj wszystko" lub dostosować ustawienia.
Pełna treść polityki prywatności.